Nya bloggen!

Hej, allihopa. Den här bloggen ska alltså handla om mina böcker. Jag kommer skriva en recension så fort jag har läst ut en bok men för att det inte bara ska bli recensioner (även om det lär bli mycket.. ) så kommer jag även skriva fakta om t.ex författare jag gillar eller om en bok blivit film kanske jag recenserar filmen. Designen ska fixas men det hoppas jag att min underbara och helt fantastiska designfixar-kompis vill hjälpa mig med den. Nej, hon är inte bara designer, utan självklart en jättebra kompis men hon är JÄTTE duktig på att fotografera och göra designer.

Kramar till alla.

Kommentarer
Postat av: Rosa

Hej



Vad roligt att du läser Almedalsbibliotekets blogg för unga. Tack för tipset om din fina bokblogg!



2009-09-14 @ 15:59:44
URL: http://elmerscorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0